Pengikut

Add to Facebook
Login with Facebook

Khamis, Januari 26, 2012

Ombak Rindu Keinsafan

Sama-sama kita berkongsi ...
Aku tahu aku bukan lah baik.. tapi aku akan berusaha untuk jadi lebih baik.. doakan semoga aku termasuk dalam golongan yang baik-baik belaka.



TUHAN tolong lembutkan hati hamba
untuk mencintai-MU seadanya (selamanya)
kerna ku tak sanggup
kerna ku tak mampu
menghadapi siksa neraka-MU

TUHAN aku tahu byk dosaku
hanya ingatkan-MU kala dukaku
namun hanya Kamu yg mampu membuka
pintu hatiku untuk cinta-MU

ALLAH..ampunkanlah hamba-MU (dosaku)
yang selalu dustakan janjiku
agar kelak ku takkan disiksa
kerna dosa-dosa masa lalu

ALLAH..jatuh air mataku
dan terus mengalir mengiringi doaku
ALLAH..Yang mengampuni segala
Dosa-dosa hamba yang meminta..

Hanya mampu berdoa..
Moga maghfirah (keampunan) tiba nanti..




Hell .. Neraka...Dosa.. 
Nama-nama itu memanglah sinonim ... 
Tidak dapat dinafikan sesiapapun pernah buat dosa 
Yang membezkannya orang yang tidak menyesali dosanya 
Tidak mahu bertaubat
Bangga dengan dosanya ...
Lupa dengan Penciptanya..
Jadi adakah kita sanggup menghadapi siksa neraka Allah ?
Adakah kita layak pula untuk syurga Allah ?
Nauzubillah 

Peringatan untuk semua..
Jangan lah kita lupa 
Hidup kita di dunia hanyalah sementara 
dan Kita tidak lepas dari melakukan dosa 
Maka bertaubatlah ..
INSAFLAH..
Mohon agar kita tidak dimaksudkan 
Didalam golongan ahli-ahli Neraka

ALLAHUAKBAR!


Terima kasih semua !! 


copy paste ciplak
-something to share-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails