Pengikut

Add to Facebook
Login with Facebook

Sabtu, Julai 03, 2010

Kerja...oh ... kerja...

Bulan Julai dah masuk dah... aku rasa bersyukar sangat.. rezeki datang bergolek.. Hari ni ada trainer.. best pi jalan-jalan sekitar Ukay Perdana...jumpa macam-macam orang.. seronok.. My supervisor ok.. funny guy.. suka buat lawak.. friendly la.. hari juga aku dapat kerja la.. seronok la dapat keje ni walaupun x ada kaitan dengan course aku Mechanical Engineering ..Pelik kan..?
Kerja aku ni  berkaitan kepada planning business .Bagi aku kan, nak cari pengalaman x kira apa pun yang aku dapat sebab seblum ni aku pernah berdoa yang keje aku dapat first, akan aku terima dengan redha. Esok 3hb Julai 2010 aku dah start keje  tapi lepas aku terima keje ni, banyak pulak panggilan interview..5 hb, 6 hb dan lastly 8hb. Tapi mcm mana aku nak pergi interview nie?? Takkan aku dah nak minta cuti sedangkan aku baru masuk keje, 5hb ada lima interview,tu laa aku cakap rezeki datang bergolek fikiran aku pun dah kusut!!!
Sukar nya rasa aku nak buat keputusan. 5 interview, aku patut pilih 2 daripada lima.. So, 6hb and 8hb aku x dapat pergi interview kerana aku perlu cuti satu hari je. So, aku pilih 5hb untuk hadiri 5 interview tapi kena pilih 2 terbaik... redha je.. Bagi aku, mana dapat mungkin itu rezeki aku, kalau x dapat terimalah hakikatnye. Nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada sesiapa yang telah banyak berdoa untuk aku terutama kepada mak dan ayah aku yang sentiasa disisiku hati..LOVE YOU ALL

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails